Offentlige område | 06:00 - 22:00 |
Medlemsområdet | 06:00 - 20:00 |
Saunaen |
Lukket
|
Conventus - Betaling Fejlet
Hvis du har fået at vide at din betaling er fejlet, så skal du ind i Conventus for at forsøge igen, da du bliver afmeldt, hvis du ikke gør noget.
Bare lige for at mane et spøgelse til jorden - Du bliver ikke kylet ud af saunaen, hvis der lige er problemer med at betale abonnementet!
Gå herhen for at starte
https://www.hopifjorden.dk/conventuslogin
Kan du ikke huske dit kodeord, kan du få Conventus til at sende et nyt til dig.
Få evt. det nye kodeord via SMS, det går hurtigere.
Vælg menupunktet "Økonomi" øverst i venstre side.
Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.
Vælg fanebladet "Afbrudte".
Tryk på "Forsøg igen" ud for abonnementet.
Hvis det ikke lykkes, kan det skyldes, at du ikke har tilmeldt dit kort - eller det er udløbet - se nedenfor.
Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
Er dit betalingskort udløbet, skal du ændre kortet - og derefter forsøge at lave betalingen igen - Som beskrevet ovenfor.
Hvis det stadig ikke virker, kan du prøve at skifte dit kreditkort - OGSÅ SELVOM du ikke har fået et nyt.
Du kan godt registrere det samme kort igen.
Bemærk!
Du må ikke benytte "Tank op" og "Automatisk optankning".
Du behøver ikke selv at sætte penge ind.
Hævningerne sker automatisk via dit abonnement - og du får en mail, når det er tid til at betale