06:00 - 20:00
Åbningstider i dag
Offentlige område 06:00 - 22:00
Medlemsområdet 06:00 - 20:00
Saunaen
Lukket
Vejrudsigten er p.t. ikke tilgængelig

Ofte stillede spørgsmål

Her er en liste af ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan bliver jeg medlem af Hop i Fjorden?

    Vi bruger medlemssystemet "Conventus", derfor skal du oprettes i der.
    Du skal melde dig på ventelisten for at få adgang til saunaen og det er vigtigt at du følger vejledningen her på siden.


    Bemærk

    Du skal først oprettes i Conventus, derefter skal du tilmeldes til ventelisten.
    Du behøver ikke at vælge støttemedlemskabet for at få adgang til saunaen - Men vi sætter pris på støtten 🙂

    Det er ikke nok, kun at oprette dig i Conventus - venteliste tilmeldingen skal også gennemføres bagefter.


    Bliv medlem
  • Hvilket nummer er jeg på ventelisten?

    Du kan få vist informationer om dit medlemsskab her.


    Se informationer
  • Hvordan får jeg et nyt armbånd?

    Hvis du har mistet dit armbånd, kan du bestille et nyt ved at skrive til os.

    Bemærk. Det koster DKK 200,- at få lavet et nyt.


    Gå til kontakt siden
  • Hvordan opsiger jeg mit abonnement / melder mig ud?

    Hvis du ikke længere ønsker at beholde dit abonnement, kan du opsige det ved at skrive til os.


    Gå til kontakt siden
  • Hvornår er saunaen åben?

    Du kan se åbningstiderne for medlemsområdet og saunaen her på hjemmesiden


    Vis åbningstiderne
  • Jeg har fået et nyt kreditkort, hvad gør jeg?

    Hvis du har fået et nyt kreditkort, skal du følge denne vejledning for at få registreret det nye i Conventus.


    Skift kreditkort
  • Må jeg tage en gæst med ind i saunaen?

    Bestyrelsen har vedtaget at man IKKE må tage gæster med ind i sauanen.

    Bliver man fanget i at have taget en gæst med, vil man kunne risikere at miste sit medlemskab.


  • Min betaling er fejlet, hvad gør jeg?

    Hvis din betaling er fejlet, skal du følge denne vejledning.


    Fejlet betaling